We zijn nu halverwege!

Van Singapore naar Christchurch (het begin)

We hebben tot half 3 in de middag kunnen slapen en werden evengoed doodmoe wakker. Ik heb nog steeds last van deinende benen/voeten als ik op de vaste bodem sta. Na een verfrissende douche en een broodje zijn we weer een stuk van de luchthaven doorgelopen. We waren van plan om de vlindertuin te bekijken maar het regende ook daar aardig hard en de vinders zaten verscholen. Buiten kwam het met bakken uit de lucht en ook onweert het. Het zijn maar steeds kleine buien maar toch. Nog een croissant en koffie gekocht. Niet te zuipen …. net water met een smaakje. Het zou ook thee (getver) kunnen zijn. Wat foto’s gemaakt van de luchthaven (binnen) en de landingsbaan en weer door de security. Nu geen douane omdat we niet van het vliegveld af zijn geweest. Daarna het boarden, door de scan etc. en hoppa het vliegtuig in.

Om 19.50 vertrekt het vliegtuig naar Christchurch. We zitten nu net voor de vleugel, net boven de motor en dat is weer een heel ander zicht. We vliegen steeds meer de tijd tegemoet (met de tijd mee). Veel gelezen en de tijd ging vrij snel voorbij.