inpakken, opruimen en schoonmaken

Groveland (Big Oak Flat) naar Pleasanton

Dinsdag 3 oktober 2017

Alweer zo koud vannacht zo tegen het vriespunt. Het loopt echt tegen het najaar aan qua temperaturen. Ik heb sokken gedragen vannacht en dat hielp in ieder geval. Ruud heeft vanochtend steenkoude voeten en we hebben wederom slecht geslapen. Nu de kachel een tijdje aan en bijkomen. Om 9.15 uur vertrekken we en rijden nu het laatste gedeelte van de H’way 120 wat erg steil en bochtig is. Met een vaartje van 25 miles p/h rijden we de weg omhoog en omlaag al slingerend naar beneden. Bijna onze laatste dag met de RV en op weg naar de laatste camping vlakbij San Leandro. In San Francisco aangekomen nemen we de afslag bij Pleasanton en passeren daar de 3500 mijl (5600 kilometer). In de planning stond nog over de Golden Gate Bridge rijden en via Sausolito weer terug maar daar hebben we eigenlijk niet echt de tijd voor. Het is erg druk op de weg en er staan files.

We rijden naar Alameda County Fairground RV Park en parkeren onze camper. Nu een kwestie van alles uit de kasten halen, uitzoeken en over de 2 koffers verdelen. De rugtassen inpakken die met de handbagage meegaat. Daarna de camper schoon gemaakt. Het ziet er weer netjes uit en nemen nog een laatste borrel op onze vakantie en het afscheid van het Zuid Westen van de USA. In dit deel van de VS komen we waarschijnlijk nooit meer terug al is het nog zo mooi hier en we lang niet alles hebben gezien tijdens onze twee reizen door het zuidwesten.

Morgen rijden we naar San Leandro om ons huis van de afgelopen 4 weken in te leveren.