Opnieuw .... onze verhalen! De datum is aangepast zodat tie onderaan blijft staan!

Ons reisblog is helaas door dataverlies niet meer terug te halen. Reismee heeft er alles aan gedaan om het nog voor elkaar te krijgen. Bij sommigen is het wel gelukt en bij anderen, waartoe wij behoren, dus niet. Tijdens onze vakantie ging het al mis. We konden niets meer plaatsen en kregen geen duidelijkheid waardoor dit kwam. Vreselijk balen. Nadat we al een tijdje thuis waren kregen we te lezen wat er aan de hand was. Daarna een e-mailwisseling gehad met Reismee en één en ander overlegd om weer opnieuw te beginnen zoals we het zelf graag zouden willen hebben. Gelukkig hadden we alle reisverhalen opgeslagen in Word als een soort van back-up. Achteraf dus heel blij dat we dat hebben gedaan … zo zie je maar weer dat een back-up niet altijd overbodig is. Moeten er niet aan denken dat we alles opnieuw hadden moeten gaan schrijven. Er is dan al zoveel verwaterd, ja we worden ook een daggieouder, hahaha!

De komende tijd gaan we dus alle verhalen opnieuw plaatsen met de oorspronkelijke datums erbij zodat we voor onszelf maar ook voor jullie alles weer kunnen lezen als we er behoefte aan hebben. Het was echt een prachtige vakantie en onze ervaring willen we graag met jullie delen.

Groetjes en veel lees en kijkplezier,

Ruud en Hannie

P.S. De datum heb ik aangepast zodat dit verhaal onderaan de lijst komt te staan!

Jan

Vervelend, dat jullie er alles opnieuw moeten opzetten.
De laatste drie verhalen konden we niet lezen ivm problemen met de server. Aangezien wijzelf op vakantie waren dacht ik dat het aan het internet aldaar lag.
Maar goed we gaan voor de herkansing.

wim

Fijn dat er nog een backup was.
We zien de verhalen wel verschijnen

Hannie

Wim, onze eigen back-up (Word bestanden), Reismee heeft niets terug kunnen halen jammer genoeg.

Jan, jullie hebben dus ook nog heel wat verhalen niet kunnen lezen. Leuk dat je ons blijft volgen al zijn we allang thuis, hihihi!