Tjek, Tjek!

TJEK, TJEK EN DUBBEL TJEK

Nog een paar dagen en dan vliegen we naar San Francisco en kan de lang naar uitgekeken Amerika reis beginnen.Nu nog druk met de laatste voorbereidingen. Ruud werkt nog tot donderdagavond 10 uur dus ik zal de meeste dingen in mijn uppie moeten doen. Van de week nog tickets geboekt voor het bezoek aan Alcatraz. We zagen dat de tours op 1 juli al bijna waren uitverkocht op de voor ons gunstige tijdstippen. Dus toch besloten om het alvast hier in Nederland te reserveren. Donderdagavond kan ik Moturis in San Francisco (de camperverhuurder) bellen om een afspraak te maken.Vrijdagmiddag alvast inchecken via PC en de boardingpassen uitprinten en dan begint het er echt op te lijken.

We staan zaterdag al vroeg op dus zullen maar kort slapen, áls we al kunnen slapen, huh! Om 6 uur gaan we richting Schiphol en dan is het écht ECHT!

De koffers zijn gepakt, maar ik ga nog nakijken of alles erin zit wat we nodig hebben. Dan de rugtassen nog inpakken. Na een vakantie komen we altijd weer tot de conclusie dat we veel te veel hebben meegenomen. Maar blijkbaar leer je er niks van …. !

Checken of we alle vouchers, paspoorten, creditcards, andere papieren van onze reis, stekkers, opladers, mobieltjes, laptop, fototoestellen ….. en nog zoveel meer ….. tjek en dubbel tjek …. ingepakt hebben! Het begint wel wat te kriebelen … beetje ongezonde spanning af en toe als ik erbij stil sta wat we gaan doen. Gek hè na al 3 jaar bezig te zijn met het alleen denken aan deze vakantie en veel lezen om te bepalen wat we willen gaan bekijken. En de laatste driekwart jaar plannen en boeken en dat het er nu echt van komt. Gaat het vliegen goed, het rijden met een camper, kortom allemaal nieuwe dingen die op ons afkomen. Ik probeer aan de leuke en mooie dingen te denken die we gaan doen en zien.

Ons volgende verhaal zal vanuit San Francisco komen waar we zaterdag en zondag doorbrengen voor we op maandag de camper gaan halen.We vliegen op 31 mei om 9.50 uur met vlucht KL 0605 naar San Francisco waar we om 11.45 plaatselijke tijd aankomen.

Lieve mensen, we hopen op een gezellige vlucht (veel films kijken, daar hebben we bijna 11 uur de tijd voor, haha) en we laten weer van ons horen!

AMERICA …… HERE WE COME !