Wederom met de camper door het Zuid Westen van de USA ..... reizen jullie opnieuw met ons mee?

We zijn weer thuis (niet van dat TV programma hoor, alhoewel, hihi)

Hallo volgers van ons blog,

Tijdens de vakantie hebben we geen foto's kunnen plaatsen. Maar ik ben nu druk bezig om voor elke dag die we daar waren er een aantal uit te kiezen, deze te verkleinen en daarna te plaatsen. Vooral de begin foto's zijn wat onscherp omdat ik door het andere licht de juiste instellingen heb moeten zoeken. Maar ze worden beter hoor

Smile

Dit keer plaats ik de foto's ook tussen de verhalen in zodat het meer tot de verbeelding spreekt. Dus als je het leuk vindt lees dan de verhalen nog een keer om ze te laten spreken door ze nog eens te bekijken.

Ook de fotoseries zelf staan onder het kopje "foto's" met daarin meer foto's dan ik bij de verhalen plaats.

Het neemt wel wat tijd in beslag om dit alles voor elkaar te krijgen, dus de aankomende tijd ben ik er nog wel zoet mee.

We hopen dat we aan de wensen van sommigen van jullie hiermee tegemoet komen.

Dank jullie wel voor het lezen en meereizen en wie weet tot de volgende "verre" reis!

Lieve groetjes van ons!

Reacties

Reacties

Corrina

Welkom thuis en heel leuk om ook de bijbehorende foto's te zien. Was leuk jullie te volgen. Veel succes, en we zijn dus nog niet uitgekeken op je blog!

Hannie

De foto's komen eerst in het mapje foto's te staan en daarna plaats ik ze in het bijbehorende verhaal. Dus anders dan bij onze vakantie in de USA., want die staan alleen onder het kopje "foto's". Is wel even wat extra werk, dus per dag bekijken hoeveel ik er ga toevoegen. Maar het komt goed. Ik zal je nog een paar foto's via e-mail sturen. xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!