Wederom met de camper door het Zuid Westen van de USA ..... reizen jullie opnieuw met ons mee?

Welkom op ons Reislog!

Hallo lieve familie en vrienden ..... welkom op ons reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens onze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie over ons en de reis die we gaan maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor onze mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

We zien je graag terug op ons reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Ruud en Hannie

Reacties

Reacties

Siger

Wat een rotverhaal zeg...denk je een veilige en leuke manier gevonden te hebben...hmmm. Dan mogen jullie zeker wel blij zijn dat je het als backup in Word had gezet. Shit Hannie.. ik zou echt gestoord worden en moordneigingen krijgen...waar woont die knaap die dit veroorzaakt heeft hi. Hadden jullie geen extra portable harde schijf bij je? Die dingen zijn tegenwoordig zo klein en je hebt dan snel al iets van 1 terrabyte achter de hand...misschien een tip voor een andere keer? Hoewel je dit soort reizen natuurlijk niet iedere dag doet. Gatverrrr....vind het nog steeds rotverhaal, gek ook want ik kon volgens mij toch gewoon het meeste zien, hoewel ik eerlijk moet zeggen dat ik de laatste weken even uitgeschakeld was...maar keer volgens mij toch met regelmaat en schreef dan zelfs vriendin vaak van; Wauw...mooi! Moet je ook zien/lezen.

Nou ja, ook al verwaterd het misschien wat, ik ben benieuwd naar wat jullie er weer opzetten. Enne...verwatering hoeft niet altijd negatief te zijn hoor. Dan worden de verhalen alleen maar sterker en mooier hi. Glaasje wijn erbij en opeens ben je ook op de maan geweest. lol.

Groetjes, Siger

Hannie

Hey Siger, we gaan alle verhalen niet opnieuw maken maar de bewaarde verhalen die we in Word hebben opgeslagen nog een keer plaatsen. Halverwege onze vakantie konden we niks meer plaatsen maar heb wel elke dag de verhalen gemaakt en opgeslagen. Wisten ook niet wat er aan de hand was.

Maar Reismee heeft dus de data opslag door een ander bedrijf laten doen en die kregen een crash en hadden geen back-up. Reismee heeft vervolgens dit in eigen hand genomen (of een ander bedrijf ingeschakeld) en zo goed als mogelijk iedereen proberen te helpen. Helaas dus voor ons hebben ze niks kunnen terughalen.

Toen we lazen na onze vakantie wat er aan de hand was kon ik wel janken. Heb er toch elke dag tijd in gestopt. Boos .... nee, later wel teleurgesteld. Dus ik hoefde geen koppen in elkaar te slaan of iemand naar de keel te vliegen, hahaha! Druk het even zachtjes uit.

We plaatsen nu opnieuw, maar het echte vakantiegevoel van toen is natuurlijk weg. De belevenissen hopen we hierdoor weer wat op te rakelen (ik ga ze eerst weer lezen voordat ik het plaats) zodat het weer een beetje terugkeert in ons geheugen.

Dank je wel voor je reactie!

xxx

Rita

Dankje Hannie dat ik mee mag kijken met jullie fantastische reis

Hannie

Rita, ik hoop dat je er van gaat genieten. Een gedeelte van de route van onze reis heb jij zelf ook gemaakt, dus het zal veel herinneringen/herkenning opwekken.

groetjes, Hannie

Rita

zit vol spanning te wachten ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!